Projekt MarinaTips bol pripravený na spustenie, avšak bolo potrebné vytvoriť testovaciu kampaň a získať úvodný počet inštalácií a registrácií pre odladenie základných funkcií.
Kampaň v rámci Google Ads sme realizovali prostredníctvom GPlay inzercie + stock videa s relevantnými publikami na základe webov a kws. Pri škálovaní publík sme sa dostali na niekoľko centov za stiahnutie a do 0.2e za registráciu užívateľa (s potvrdeným linkom).
Kampane v rámci social ads sme riešili prostredníctvom Leadenforce s relevantnými fb stránkami a skupinami a následne škálovali unikátnou grafikou a lookalike publikami. Pri social ads sme sa pohybovali v Európe okolo 1e za úspešnú registráciu, avšak s vyššou kvalitou ako GAds.
Unikátny projekt pre unikátnu cieľovú skupinu v spojení s best practices pri inzercií aplikácií.
Paralelne so social ads sme nasadili content plan s odkomunikovaním kľúčových informácií z aplikácie, a to možnosť filtrácie, vyhľadávaniu miest záujmu, parkovania, apod.