E-mail marketing
Pozitívne referencie nás tešia, tie negatívne nás učia. Mnoho našich klientov počas posledných rokov spolupráce vyrástlo v silné a stabilné projekty.
Sme hrdí, že sme mohli byť súčasťou mnohých unikátnych projektov. Dnes pracujeme pre klientov našich klientov.
Dlho sme hľadali niekoho kto našej firme splní všetky očakávania v online marketingu, vyskúšali sme rôznych freelancerov a agentúry a stratili nádej, že nám konečne bude niekto vyhovovať. No keď sme narazili na Dávida všetko sa zmenilo optimalizoval naše reklamy tak, že sme znížili náklady a zvýšili obraty aj napriek tomu, že sme neboli eshop. Vždy spoľahlivo reaguje, dáva nám kopec nových nápadov čo zlepšiť či uz v ppc alebo webe a zdvihne aj o 1 ráno 😄 btw väčšiu kapacitu som ešte nevidel, mal by sa venovať aj školeniam
Spoluprácu s Lighthouse Media Solutions hodnotím veľmi pozitívne, po rokoch hladania správnej digitálnej a marketingovej agentúry sme konečne našli tú správnu a tešíme sa na dlhodobú spoluprácu. Podpora zo strany Dávida skvelá!
Odborné a promptné reakcie pri optimalizácii našho webu a nastavovaní PPC reklám.
Lighthouse Media Solutions SK pre mna zmenili vnimanie sveta oline reklamy. Po neskutocnom mnozstve sklamani z agentur a freelencerov, ktori sa snazili zoptimalizovat nase online reklamne aktivity (celosvetove) sa mi nadej vratila v podobe Dávid Krumpár a jeho sikovnosti pri optimalizacii. Naozaj mozem len a len odporucit. Pre mna osobne top topov a tesim sa na dlhodobu spolupracu.
Potrebovali sme zatraktívniť dizajn našej webovej stránky a doplniť nové funkcie.
Našou požiadavkou bolo spustenie webu na platforme WordPress, kvôli jej variabilite a jednoduchej administrácii.
Spoločnosť Lighthouse Media Solutions sme si vybrali spomedzi viacerých firiem na základe ich súťažnej grafiky,
ktorá obsahovo spĺňala naše kritéria a taktiež nás graficky zaujala.
So spoluprácou sme veľmi spokojný, nový web splnil naše očakávania.
Komunikácia s LightHouse MS je rýchla a jasná. Kedykoľvek potrebujeme niečo zmeniť či doladiť sú nám k dispozícii.
Ak zvažujete či už redizajn svojej webovej stránky, alebo spustenie nového webu určite ich odporúčame.
So spoločnosťou Lighthouse Media Solution pracujeme pár mesiacov. V minulosti sme mali iné agentúry, ale ich prístup nebol ani zďaleka taký dobrý. Oceňujeme, že každá naša požiadavka sa stretla s rýchlou reakciu a návrhom riešenia. Podotýkam každá. Zmysel pre detail a trpezlivosť je u nich štandard v akomkoľvek smere pri riešení akýchkoľvek dotazov. Vďaka za spoluprácu a veríme, že bude trvať ešte veľmi dlho.
Profesionálny prístup Dávid Krumpár, držanie termínov, spoľahlivý servis, ústretový prístup v krízových situáciách. Odporúčam.
Skvelá spolupráca, komplexná ponuka služieb a individuálny prístup – odporúčam
Po dlhom čase sme sa rozhodli pre redizajnáciu webu ZZES a pre výraznú zmenu funkcionalít webovej stránky. Voľba Lighthouse Media Solutions bola vynikajúcou voľbou, zo začiatku som to len predpokladal, dnes to už viem naisto. Profesionálna analýza požiadavky, vynikajúca priebežná komunikácia počas spracovania, profesionálny výstup a bezproblémová funkčnosť.
Spolupracujeme už dlhšie dobu v oblasti prípravy web stránok, online marketingu a SEO. Maximálna profesionalita a obetavosť. Sme 110% spokojní.
Jednoznacne odporucam. Spolupracujeme uz vyse polroka a viem, ze budeme spolupracovat urcite dalsie roky dlhodobo. Vsetky marketingove, analyticke, podporne, poradenske, webdizajnerske a ine aktivity vykonavane dokonale presne a profesionalne. Presne tak som si to aj predstavoval. Konecne po 12 rokoch sme narazili na agenturu, ktora dokaze zabezpecit kvalitny rast a poriadok vo veciach bez nedokonalostí premakany do detailov. Ďakujeme.
Som náročný na výber dodávateľov, ale s Lighthouse Media Solution a Dávidom spolupracujeme už roky na viacerých projektoch. Môžem ho len odporúčať. Je to presne ten človek, ktorý odpisuje na email ASAP a nemusím ho urgovať. To sa v dnešnom svete často nestáva.
Štefan Polgári, Managing Director Dognet & Ecommerce Bridge
Po pozitívnej skúsenosti s dodávkou webu energetickesluzby.sk a jeho následnou prerábkou podľa požiadaviek nového design manuálu sa Slovenské elektrárne rozhodli rozšíriť spoluprácu aj na korporátny web seas.sk a web inforcentra energoland.sk. Pomer cena/výkon je pri LMS bezkonkurenčný.
Odporúčame pre profesionálny prístup, rýchla komunikácia, moderné riešenia webu, vždy majú riešenie na všetky naše poziadavky. Spolupracujeme druhý rok a môžeme ich iba vrelo odporučiť. Výborná komunikácia a v krízových situáciách vedia všetko rýchlo vyriešiť.
Pribinova 25, Bratislava
Mierové námestie, Trenčín
+421 911 528 179
+421 911 982 433
hello@lighthousems.sk
career@lighthousems.sk
Množstvo našich klientov pochádza z opačnej strany Slovenska. Radi sa stretneme v ktoromkoľvek kúte krajiny.
Prečo E-mail marketing?
Vieme, ako vytvoriť efektívnu marketingovú kampaň. Nie je však všetko len o peknej grafike či sladkých textoch. V úvode spolupráce sa zameriame na realistické možnosti práce s Vašim e-mail listom. Či už ide o kvalifikovaných užívateľov z objednávok alebo studené leady, ktoré reagovali napr. na lead gen kampaň.
Otestujeme základnú doručiteľnosť a spôsob komunikácie prostredníctvom tohto kanálu. Žiadna univerzálna poučka pravdepodobne neexistuje. Zo skúseností sme sa stretli aj s prípadom, kedy viac fungoval newsletter 1x za 2 mesiace ako 2x týždenne. E-mailová kampaň sa preto zakaždým líši od klienta ku klientovi. Newsletter ako taký však stále funguje, preto e-mailing rozhodne nie je na zahodenie. Práve preto by v tejto forme marketingu nemala absentovať investícia času, kreativity a financií.
Segmentácia e-mail marketingu
Segmentovať ľudí z Vášho e-mail zoznamu je veľmi dôležité najmä pri e-mailovej kampani. Spravidla sú títo ľudia rozdelení podľa ich správania, preferencií, demografických údajov alebo prechádzajúcich interakcií s Vami. Pokiaľ ste doteraz e-mail marketing neriešili, pred segmentáciou vykonáme testovanie, na základe ktorého získame dáta pre analýzu e-mailového zoznamu. Pekne všetko po poriadku. Vieme, ako segmentovať emailový zoznam aj od úplného začiatku.
Personalizácia e-mail marketingu
Personalizácia je to, čo robí e-mail marketing jedinečným. To, ako personalizovať emaily nezávisí len od toho, koľko obsahu doň dáte alebo ako ho rozložíte, ale predovšetkým o znakoch, ktoré ho robia jedinečným pre každého jedného užívateľa zo zoznamu, ktorý správu od Vás otvorí. Každá kampaň aj nekampaň by so sebou mala niesť dávku personalizácie, či už len milým oslovením alebo odporučením personalizovaných produktov na základe predošlého vyhľadávania.
Spôsobov, ako personalizovať emaily je niekoľko, preto nastavujeme kampane vždy individuálne k potrebám klienta. Jedno je však isté, metrika ROI (returtn on investment) má personalizáciu rada, preto vždy vynakladáme množstvo času a kreativity do tvorby na mieru šitých emailov.
Automatizácia e-mail marketingu
Nie, žiadny marketingový škriatok nesedí za počítačom a nerozposiela reklamné e-maily vždy, keď zákazník navštívi Vašu stránku, vloží si do košíka produkty či vykoná nákup. Na to slúži marketingová automatizácia. Môže byť využitá na rôzne účely, vrátane uvítacích sérií pre nových zákazníkov, sledovanie nákupného správania, odosielanie personalizovaných ponúk alebo oznámení o novinkách.
Vieme, ako nastaviť marketingovú automatizáciu tak aby pokryla všetky činnosti zákazníkov, ktorí navštívia Váš web a zanechajú Vám kontakt do zoznamu adries. Automatizácia je našim veľkým pomocníkom, no vždy je od nás podložená kvalitnými textami, grafikou a naprogramovanými funkciami.
Analýza dát e-mail marketingu
Nie vždy sa stane, najmä pri prvej emailovej kampani, že by fungovala na 100 %. Bez analýzy nevieme odhadnúť, či je potrebné kampaň optimalizovať alebo nie. Preto vieme, ako analyzovať výsledky email marketingu, ako spracovať všetky potrebné metriky, ktoré nám ukážu úspešnosť kampane či ako vypočítať ROI email marketingu. Vždy vynaložíme rovnaké úsilie do testovania a optimalizovania obsahu ako do samotnej tvorby textov či grafiky, ak nie o čosi viac.
V rámci spolupráce sa snažíme stabilne udržiavať open-rate a click-rate a doručovať pozitívnu zákaznícku skúsenosť. Mailingu sa interne venujú 2 špecialisti, ktorým podklady pripravuje performance špecialista spolu s grafikom a copy. Ak je priestor na zlepšenie, nájdeme ho.